Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „System kolejkowy” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

System kolejkowy

Artykuł

Jeżeli chcesz zapisać się na wizytę w poradni, masz już umówioną wizytę u lekarza specjalisty lub do punktu pobrań pamiętaj o pobraniu numerka z biletomatu, ustawionego obok rejestracji ogólnej przy wejściu głównym do budynku. Pobrany bilet wskaże Ci ilość osób oczekujących przed Tobą do rejestracji ogólnej, na wizytę, do punktu pobrań a system głośnomówiący i komunikat wyświetlony na ekranie zbiorczym oraz przed gabinetem wskaże Twój moment wejścia do gabinetu.
System kolejkowy jest połączony z monitorami, które są zamontowane nad okienkami rejestracji, przed gabinetami poradni specjalistycznych oraz punktach pobrań. System kolejkowy jest prosty w obsłudze, intuicyjny i w zależności od celu przybycia należy wybrać jedną z opcji.
W zależności od celu wizyty wybieramy:

  1.  Mam wizytę umówiona na dziś – w przypadku jeżeli mamy umówioną wizytę do lekarza specjalisty. Wpisujemy swój numer PESEL. Jeżeli wszystkie dane są prawidłowe biletomat wydrukuje bilet do gabinetu, jeżeli nie wydrukuje bilet do rejestracji ogólnej.
    Uwaga:
    1. Numer na wydrukowanym bilecie służy tylko i wyłącznie do identyfikacji pacjenta i nie jest jednoznaczny z kolejnością wezwania do gabinetu lekarskiego;
    2. Numeracja na biletach do poradni specjalistycznych nadawana jest zgodnie z kolejnością przybycia pacjentów np.:
      • pierwszy pacjent - numer A001 - pacjent w terminarzu umówioną wizytę miał na 10:00;
      • drugi pacjent - numer A002 - pacjent w terminarzu umówioną wizytę miał na 09:30:
      • trzeci pacjent - numer A003 - pacjent w terminarzu umówioną wizytę miał na 10:30;
      • czwarty pacjent - numer A004 - pacjent w terminarzu umówioną wizytę miał na 09:00
    3. W aplikacji przywoławczej pacjenci sortowani są nie według numerów na biletach, tylko według godziny, na którą umówieni byli w terminarzu systemu medycznego, w związku z tym, w aplikacji przywoławczej kolejność pacjentów będzie następująca:
      • A004 i godzina widoczna w aplikacji będzie 09:00;
      • A002 i godzina widoczna w aplikacji będzie 09:30;
      • A001 i godzina widoczna w aplikacji będzie 10:00;
      • A003 i godzina widoczna w aplikacji będzie 10:30;
    4. Należy pamiętać, że lekarz ma możliwość wezwania kolejnego pacjenta do gabinetu poza kolejnością w przypadku:
      • sytuacji nagłych;
      • pacjentów wracających z pracowni diagnostycznej, skierowanych przez lekarza na badanie;
  2. Rejestracja ogólna – w przypadku jeżeli jest to nasza pierwsza wizyta w poradniach specjalistycznych lub inne sprawy.
    Uwaga:
    Numer na wydrukowanym bilecie jest jednoznaczny z kolejnością wezwania do stanowiska rejestracji ogólnej.
  3. Rejestracja poradni ginekologiczno-położniczej – w przypadku jeżeli chcemy zarejestrować się do poradni ginekologiczno-położniczej. Otrzymujemy bilet z numerem i udajemy się pod Gabinet nr 9.
    Uwaga:
    Numer na wydrukowanym bilecie jest jednoznaczny z kolejnością wezwania do stanowiska rejestracji w poradni ginekologiczno-położniczej.
  4. Rejestracja poradni gruźlicy i chorób płuc - w przypadku jeżeli chcemy zarejestrować się do poradni ginekologiczno-położniczej. Otrzymujemy bilet z numerem i udajemy się do rejestracji POZ pod Gabinet nr 1.
    Uwaga:
    Numer na wydrukowanym bilecie jest jednoznaczny z kolejnością wezwania do stanowiska rejestracji w poradni gruźlicy i chorób płuc.
  5. Punkt pobrań – w przypadku jeżeli chcemy zgłosić się do punktu pobrań laboratorium. Otrzymujemy bilet z numerem i udajemy się pod Gabinet nr 13, Gabinet nr 14.
    Uwaga:
    Numer na wydrukowanym bilecie jest jednoznaczny z kolejnością wezwania do stanowiska punktu pobrań.
  6. Punkt pobrań – pacjent uprzywilejowany – w przypadku jeżeli chcemy zgłosić się do punktu pobrań laboratorium. Otrzymujemy bilet z numerem i udajemy się pod Gabinet nr 13, Gabinet nr 14.
    Prawo do korzystania z tej opcji, czyli poza kolejnością „co druga osoba z kolejki” mają:
  • kobiety w ciąży;
  • małe dzieci do lat 3;
  • dzieci do 18 roku życia z ciężkim i nieodwracalnym upośledzeniem lub z nieuleczalną chorobą zagrażającą życiu;
  • osoby w znacznym stopniu niepełnosprawności;
  • osoby posiadające tytuł: „Honorowy Dawca Krwi”, „Dawca Przeszczepu” lub „Zasłużony Dawca Przeszczepu”;
  • inwalida wojenny;
  • inwalida wojskowy;
  • kombatant;

Wyciąg z Zarządzenia Dyrektora SP ZOZ – ZZ Nr 6/2019 z dnia 11.06.2019 r.


Uwaga:
Numer na wydrukowanym bilecie jest jednoznaczny z kolejnością wezwania do stanowiska punktu pobrań – pacjent uprzywilejowany.

Po zakończeniu wyżej wymienionych czynności należy pamiętać o pobraniu wydrukowanego biletu. Numer ten wyświetli się na monitorach zamontowanych w rejestracji ogólnej oraz przy konkretnych gabinetach w poradniach specjalistycznych.

Zwracamy się z prośbą by na biletomacie wybierać tylko jedną, właściwą opcję stanowiącą cel naszej wizyty. Niepotrzebne pobranie wielu numerków automatycznie wydłuży czas oczekiwania innych pacjentów.
System kolejkowy funkcjonuje w gabinetach lekarskich, stanowiskach rejestracji ogólnej, punktach pobrań wymienionych poniżej:

  1. Gabinet 1
  2. Gabinet 2
  3. Gabinet 2A
  4. Gabinet 2B
  5. Gabinet 3
  6. Gabinet 5
  7. Gabinet 7
  8. Gabinet 8
  9. Gabinet 9
  10. Gabinet 10
  11. Gabinet 11
  12. Gabinet 12
  13. Gabinet 13
  14. Gabinet 14
  15. Gabinet 18
  16. Gabinet 22 (Punkt pobrań laboratorium)
  17. Rejestracja – stanowisko 1
  18. Rejestracja – stanowisko 2
  19. Rejestracja – stanowisko 3


WAŻNE INFORMACJE:

  1. Wydrukowany bilet należy zachować do końca obsługi w rejestracji ogólnej, gabinecie lekarskim lub punkcie pobrań;
  2. W przypadku problemów z obsługą biletomatu lub innych problemach poproś o pomoc w rejestracji ogólnej;

Nasze certyfikaty:

Centrala: 29 71 42 400
Fax: 29 71 42 299
06-200 Maków Mazowiecki
ul. Witosa 2
sekretariat@szpital-makow.pl
Licznik odwiedzin:1 025 439
Dzisiaj:59
Gości on-line:1
Twoje IP:216.73.216.47
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.