Znajdujesz się w: Dla Pacjentów Skargi i wnioski
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Skargi i wnioski” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Skargi i wnioski

Artykuł

Prawa Pacjenta

 

     Prawa pacjenta wynikają z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności z Ustawy

o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta . Zbiór praw pacjenta jest umieszczony także w ogólnodostępnym

i widocznym miejscu w poszczególnych Oddziałach Szpitalnych oraz innych jednostkach i komórkach organizacyjnych

udzielających świadczeń zdrowotnych.

                                             Dz. U. 2020 poz.849


Rzecznik Praw Pacjenta

Bartłomiej Chmielowiec

Młynarska 48

01-171 Warszawa

     Bezpłatna infolinia: 800 190 590, czynna w godzinach: 800 – 2000 od poniedziałku do piątku, www.rpp.gov.pl

 

     Pacjenci mają prawo wyrażania swojej opinii na temat przestrzegania ich praw

     oraz jakości świadczonych usług medycznych  w SP ZOZ – ZZ w Makowie Maz. w następujący sposób:

 

  1. Ustnie, bezpośrednio na miejscu zdarzenia, skargi i wnioski wówczas są przyjmowane
    i rozpatrywane przez bezpośredniego przełożonego osoby, lub osób, których ta skarga dotyczy.
  2. Poprzez wpis do Książki Skarg i Wniosków (Pochwał).
  3. Poprzez wypełnienie Ankiety Badania Poziomu Satysfakcji Pacjentów.
  4. Bezpośrednio w gabinecie Dyrektora Zakładu, telefonicznie lub pisemnie.

 

Dyrektor SP ZOZ – ZZ w Makowie Maz.

              Jerzy Wielgolewski

 

w sprawie skarg i wniosków przyjmuje:

wtorek godz. 800-1500

tel. 29 71 42 300, e-mail: sekretariat@szpital-makow.pl

 

  1. Bezpośrednio u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w Zakładzie, telefonicznie, lub pisemnie.

 

Pełnomocnik ds. Praw  Pacjenta

          Urszula Grochowska

tel. 29 71 42 315, e-mail: kancelaria@szpital-makow.pl,

 

  1. Skargi i wnioski przyjmowane są również przez:
  • Dział Skarg i Wniosków przy Mazowieckim Oddziale Wojewódzkim NFZ (ul. Chałubińskiego 8; 00-613 Warszawa, tel. 22 279 75 78);
  • Rzecznika Praw Pacjenta (Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa, infolinia: 800-190-590,
  • e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl).
  • Starosta, Wicestarosta i Sekretarz przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki godz. 9.00-17.00
  • Przewodniczący Rady Powiatu w Makowie Mazowieckim przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w czwartki od godz. 14.00 do 16.30 w siedzibie Starostwa Powiatowego w makowie Mazowieckim, ul. Rynek 1, pok. Nr 19.

 

         Przedmiotem skargi może być w szczególności naruszenie praw pacjenta w zakresie udzielania świadczeń

opieki zdrowotnej oraz zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracowników, naruszenie praworządności

lub słusznych interesów skarżących, a także przewlekłe załatwianie spraw.

 

         Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszania organizacji i usprawnienie pracy, zwłaszcza

w aspekcie udzielania przez Szpital świadczeń opieki zdrowotnej.

        Skarga lub wniosek mogą być składane w imieniu własnym lub przez inną uprawnioną osobę.

Nasze certyfikaty:

Centrala: 29 71 42 400
Fax: 29 71 42 299
06-200 Maków Mazowiecki
ul. Witosa 2
sekretariat@szpital-makow.pl
Licznik odwiedzin:1 039 964
Dzisiaj:158
Gości on-line:3
Twoje IP:216.73.216.10
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.